jag är ett förtjusande charmtroll

johanna blir saver of the day, hon har fått en paniktänkade klara ( alltså en riktig bitterfitta ) att samla sina tankar och skriva ner en plan. dessutom har hon fått mig att med hjälp ev en studsande spgel dunka in i mitt huvud att jag är ett förtjusande charmtroll. 5 gånger sa jag det. jag är ett förtjusande charmtroll, jag är ett förtjusande charmtroll, jag är ett förtjusande charmtroll osv. kännde mig som grinchen, stretade emot som aldrig förr men, efteråt kändes det som om man varit och biktat sig typ. mysko känsla. men jag lär ju ge hela förtjusande charmtrolls grejjen en chans. om det inte funkar så känner jag mig iallafall som grinchen och han blir jag ju glad av, så då kan jag ju fortsätta bara för det.

ni borde testa att snacka i speglar people, förbannat läskigt. märktes verkligen att min självkänsla är i bott. när man inte ens kan kolla sig själv i ögonen och säga att man duger, utan att skratt efteråt... då äre illa. sick!
för som alla vet så kan man inte älska någon anna innan man ärligt kan älska sig själv.

puss, jag kanske älskar mig själv lite eftersom jag faktiskt är ett förtjusande charmtroll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0