knäckt !

nu äre gjort. jag har besökt kotknäckarn. två grr dessutom, fredags och i morse. det är ingen hemlighet att jag vill kräkas så fort nacken kommer på tal, men det gick faktiskt bra. värre vare i fredag, helt sjukt, nacken var helt kass vilket ledde till knäckningarna. och visst knäcktes det en del. knak och brak! obehagligt och ofattbart, nacken vara läskigast. inget ont som inte har nå gott med sej ;) så idag fick ja va hemma (det goda). vilket har utnyttjats genom tradera och hm. beställt mina saker nu, gillar hm's kudtjänst väntsignal på telefonen. det blev en hel del deopart och lite annat smått och gott. har hittat katten som jag bara måste ha, vadå matching ?! annars har helgen inneburit jobb 24/7 bokstavligt talat. pusss♥

bengal1.jpg bengal image by leahmummy

"när jag blir stor"


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom är så jäkla fina! Vi får har parmiddag med våra lovely framtidskatter i framtiden ;) snyggt fodral till datan btw :)

2009-10-07 @ 10:37:08
Postat av: Anonym

//emelie

2009-10-07 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0