lina goes indian.

nu är hon in india, den lilla rackarn. sandra is in stockholmia och jag befinner mig på trotzis. hur kommer det sig att jag för det mesta drar det kortaste strået?  smet ner på stan en stund iaf, hihi. mycket busigt clara. nart bär det av till sköna gröna gustafs, inte alltför pepp. jobb 7.30 till typ 18.00 imon sen ner till johanna och dom sen hem till pappa och kompani, sen skola typ noooot ok! för övrigt så har jag kommit på att mitt pluggande kommer gå galant eftersom ja inte glömde typ hälften av alla saker i skolan till allt, smart drag clara! saknar mina sambos för stunden, inge kul att äta cholkad helt ensamen.... förövrigt så finns det en risk att vi kommer sluta som siamesiska trillingar innan det här är klart. men det gillar vi. aja nu ska ja gör nått vettigt pöss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0