om jag vart falufriare så skulle de snart ha plingat

men nu är så inte fallet, men målet med kvällen/natten är alltså att jag ska bli klar med språkhistorian, om detta sen är att ta vatten över huvudet visar sig väl. men det är lätt värt ett försök. som vanligt kickar vi igårn kvällen med lite socker, gillar att impulshandla klockan halv elva på kvällen, klädd som ett retard. men hey ja menar ska någon älska mig får de älskar mej för den jag är, så tjeena! förövrigt så kan jag medela att en eftermiddagslur gör allt mycket bättre. min nya grej kanske? sen verkar romme vara uppstyrt, gött. kommer dock sakna förra året och det gänget en hel del, men lite nytt skadar ju inte och sabini kommer säkert gilla att ha mej som combi. aja nu ska ja käka godis och leka smart, lite smörig ska jag också va. ammi ska få sig en riktigt fin lässtund. en stoor kram och kanske en liten puss / clara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0