sällskap sökes

haha snacka om att vara desperat men det här börjar bli riktigt tråkigt. verkligen verkligen jätte tråkigt. tacka gode gud för att jag inte bor ensam jämt! då hade jag vart helt galen och tvingat någon bo med mig. borde få bättre kontakt med grannarna. så man kunde dimpa ner hos dom eller att de kunde komma över en sväng. ännu bättre vore det om det var en granne som kunde fixa tvn, för just nu så fungerar bara ettan. det gör allt mycket bättre jag lovar. just nu äre nått om hagamannen, fattade inte riktigt om det var på riktigt eller typ en serie men tror jag kommit fram till att det är en spelad verision av vad som hände. galet iaf, fint att ingen fatta något alls. inte ens hans fru. fy fan vilket svin. men snart ska ja ta och förpassa mig in till mitt rum och vidare till sängen. godnatt people♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0