slowday :)

åhh vilken underbar morgon! tror fasiken jag har hittat min grej, den går ut på att man går upp (helst i tid) och sen gör allt i sin egna tackt fixar lite här käkar lite frukost där, och sen är man på topp och känner sig som värsta bohemikern och är heeelt lung i hela kroppen. as najs enlit mig. så nu har jag laddat för en toppen dag, schoool nu. plugga lite sen en lektion sen fix sen hem och städa. my day. och imorgon mina kära vänner äre PLUGG som står på schemat. gör jag annat får ni kapa ett ben på mej! annars så äre bestämt nu, hihi. och träningen igår var mördandre, jag var som spagetti redan innan och 1,5 timmes box gjorde ju inte saken bättre, helt färdig. haha
nu blir det lugg sen school see ya, lav ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0