hon är allt bra go den där lina

traskade lite trumpet ner till hemköp för att möta upp pinglan, vi skulle ju köpa godis, mest för att dämpa min skosorg. vet ni? för de pengarna jag shopade godis för idag, alltså trettio kronor. för trettio kronor får man 18 paket nudlar!?! godiset är i stort sett slut nu, det hade inte 18 paket nudlar varit. vi traska iaf hem genom vår fina stad, njöt av att hemköp faktiskt har öppet till 23.00. när ja klev innanför dörren väntade en överraskning, min fördelsedagspresent från lajni! occh vet ni vad det var? nått som gör att hela tradera kan slänga sig i väggen, because i don´t need it any longer! ett par leopardförgade tygskor! lycka-kärlek-glädje, allt på en och samma gång. mina nya lovers med andra ord. galet nöjd tjej i vilketfall. nu så här på kvällskvisten har vi lekt elektriker med skorna på, de gick bra tills eltråden från taket till uttagen hoppa ur. då våga vi inte pilla mer, vill ju trots allt inte bränna ner huset. nu äre kväller och hemköp har öppet 10 minuter till. natti♥



tjejjen som tillslut blev taggad med får


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0