honey I home

och yes tror jag är hemma alltså. det känns toppen och idag levde jag livet och cyklade både till byggmax och lidl. jag trivs som fisken i vattnet i stan. gillare skarpt så att säga. en anna sak ja kom på är att mat är tungt, fyndade 5 kg mjöl idag. vilket då innebar att jag skulle cylka hem med det också. plus allt annat ja hitta. men det är helnice att cykla med tio kilo packning. annars är ja fortfarande lite smådöv efter i måndags när jag antagligen gav min hörsel en rejäl omgång, kakel som kastas i  backen låter högt för högt. så nu är den lite tilltuffsad. men med lite rahab så kommer den nog va fine igen. men livet är nice i falun och imon kommer sandra hem! då blir vi hela familjen samlad. har även hunnit med att prata med min papps och nästa helg styr jag kosan dit. ska putsa lite och umgås. nu blire sängen och imon blire plugg tills vi stupar. ska bli hyfsak klar eller komma ikapp i svenskan och starta engelska b, skulle behöva klona mej tror jag, helst eftersom jag helst skuller vart på praktik då. NATTI NATTI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0