jag får lixom ingen ordning,

älskar lasses låt, den är inpräntad i skallen på mej, i just löve it. och för stunden så känns den förbannat rätt. för just nu känns allt skummt och dummt och nyss var allt toppen. men ja vet vare beror på. övertröttheten har gått över i verklig trött het, måste sova en sväng innan ja börjar gråta snart. sen ska ja nog börja med mitt helvetes plugg, eller just ja ami säger att allt handlar om inställningen, så vi gör ett nytt försök. jag ska sova lite sen börja plugga och de ska bli såå skönt (och roligt). för tillfället är jag helt alone i lägnheten, sandra åkte hem en sväng och lina är ute på vift med falufri. men i will survive, ska soova pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0