mycket nöjd tjej!

vill ni veta vad jag har gjort idag? ja deet vill ni, för de hära har jatjatat om i HUNDRA år! jag har äntligen fått boxats idag, kickboxning på friskis mina kära vänner. jag är så as nöjd som det går att bli. kan dessutom tillägga att det tar cirka 3 min att gå dit. gissa om jag är nöjd! det är jag...! att jag sedan slutade klockan 12 och att jag faktiskt pluggat en del idag gör mig ännu mer glad. sen till de bästa. massa besök idag, trevliga girlisar de där. gillar spontaniteten. nu fikar vi, oj träning om en kvart, fixa och dona bäst man vill. älskar att bo mitt i smeten. snyggingar utanför dörren och när jag blir stor vill jag få stora tuttar! nu ska ja plugga, see yaa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0