the weekend

när jag väl kom ner till södern så vare bra, så bra som de kunde bli. alla var trevliga och glada och jag tror pappa verkligen var glad över att jag var där, ddet verkade så på hans handlingr iallafall. han bar fram grejjer prata och joxa. skönt att kunna ropa på han och han svarade, att han linte var mer än 20 meter bort. härlig efterlängtad känsla. och eftersom jag ändå hade mitt "jobb" att sköta så var ja ju tvungen att pyssla med mitt hela dagen. vilket ite gjorde nått. trevligt ställe de hittat iaf och mycket trevlig liten hund. sen va ja ute och gosa lite med pållarna med. kunde inte låta bli, just i den stunden när jag hade ett helt häst huvud i famnen som senare pysslade med mit hår så kunde jag lätt fällt några tårar. saknade det lite, värmen från dom, gosandet. men men dom hade stallet proppat av dom små liven. sen så slog det mej att jag nu kunde åka dit med en helt annan inställnng. för nu har jag verkligen mitt eget liv och dom har deras. nu var jag på besök, och det fanns inte ens någon ide att de försökte få mej att flytta dit för nu bor jag själv. det var en mycket förbryllande och meycket skän känsla. att nu har jag mitt och dom har sitt. dom blev iaf nöjda med de jag gjorde, men de tog lite tid så blev kvar där i natt och åkte hem i morse. sen vidare till falun och idag borde jag pluggat men ja somna istället. sen kom mamma sandra och crillan med lite donkenmat, gottie. men jag har kunnat identifierat mej med en skakad colaburk hela eftermiddan så jag njöt inte så värst mycket av maten. men helgens stora plus var att ja fick ett par hörselskydd med radio i av pappa, ett par sånna där bra, sånna där som ja bara kunnat drömm aom att köpa själv pga priset. men nu ni nu är dom mina och jag är helnöjd. så nu lär jag sova så ja orkar upp imon och testa lurarna ! pöss♥

p.s funderar på att köpa kepa och spränga några spärrar i luften


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0