ursäkta röran jag tänker om

okej okej okej jag ger mig, jag har fattat nu. jag kan inte fuska längre, inte tjuvkolla när man igentligen bara ska blunda och välja. nu ska jag bara blunda och känna efter vad vill jag?, för jag vet vad jag vill, det är bara det att ja tappar bort mej lite på vägen. dax att börja gå min egen stig snart. hög tid enligt mig själv, och man ska inte fortsätta med nått man inte mår bra av, för jag mår inte bra av att vara mitt i. det är jag som sätter mig själv där, jag vet. men nu ska jag ta stegen ut till kanten bli mer en del än utfyllnad. visst kommer det säker ta tid, men jag måste ju börja någonstans. så kanske jag äntligen kan börja känna mig stolt över mig själv och höja självkänslan ett snäpp eller två. det går inte att blunda längre det är så uppenbart♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0