antingen biter man ihop eller så bryter man ihop.

blev hemma idag, ville inte smitta alla skolsugna små ungdomar i skolan. så jag sov lite, såg lite tv med sjuklingen. sen gick jag ner på stan och köpte klänningen, hihih min studentklänning. så nu hänger den på mitt rum och glänser i all sin vithet. justjag idag har vi visat vår lägenhet också, kom lite hastigt han inte städa och ja det såg förjävligt ut. men. men hon verka gla ändå och om inte annat fick hon skylla sig själv när jag inte fick tid till att städa. efter att hon åkt så städade vi iaf, så nu luktar det badbus i hela lägenheten. alla bakterier är dödsförklarade. det var väl min dag, inte plugg alltså. satans. pöss♥

Kommentarer
Postat av: Johneline

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 @ 09:49:43
URL: http://johneline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0