dagen som hade allt.

vilken dag! den har vart både fantastisk och hemsk. ska börja med det absolut värsta, min ring. min fina hjärt ring, som inte bara var en ring utan en klocka också. den glömde jag såklart på toaletten idag i skolan och eftersom tattarna på våran skola helst inte är ärliga så var den sårlöst försvunnen efter en liten stund. jag ville gråta. visst kan det ses som en överreaktion, men det var min käraste käraste favorit. den var jag helt enkelt, så nu har jag funderingar på att ringa och kolla om det går att beställa en ny. hade gjort mig glad. en sak som faktiskt gjorde mig galet glad var att jag idag hittade min studentklänning(!!!). har ju lidit av lite student-klännings-panik den senaste tiden så idag när jag såg att hela gina blivit vitt var ja ju bara tvungen att kolla. och yes mitt i allt det vita fanns den, min studentklänning som kommer bli galet fin till svarta strumpisar och röda comverse. nöjd tjej där. en annan gör bra grej är att jag äntlien lämnat in mitt cv på panduro, tjejjen i kassan var ur trevlig och jag skulle verkligen vara lyckligast på jorden om de hade ett jobb åt mig. när jag ändå var där passade jag på att köpa lite nitar och andra grejjer. nitade sedan mina nya shoes, blev bra. kände att jag verkligen behövde få ur mig lite kreativitet, kanske blir ännu ett besök imon för att kirra en present. vi får la se va som händer under natten så att säga. kännr mig som en tickande bomb.  snälla goa gud. nu ska jag sova lite, ta igen lite från igår natt puss♥
fan för mig ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0