det är sant, man kan bli glad av shopping!

sitter här och vill åre. till åre vill jag. vill inte du lisa? lisa vill med till åre. på fredag så är det 50 dagar kvar tills vi tar studenten och inte 150 som jag gärna vill tro. galet. min dag har vart icke pluggig,eller räknade matte, men de var i morse. eftermiddagen tillbringade jag shoppandes på gina. och vilken satans shopping det blev! innan hade jag sjukt tråkigt, efter var jag tre hundra kronor fattigare men tre linnen, en klänning och massor av smycken rikare. happy-faced-girl. gillar när man tänker att man "spar" pengar av att shoppa på rean, isåfall så sparade jag ca 500-600 idag. fint, undrar vad jag ska göra med dom pengarna. haha. tur i oturen så hittade jag ännu en loverly klänning på h&m plus en allderles för fin bikini. såå imon vet jag ju vart jag kommer hamna innan jag går hem, på h&m. kan även hända att jag har hittat ett par perfekta brillor till maggis, vi åker snart. och snart ska jag ta mig ut på min promenix. imon ska jag iallafall plugga som en toka! försäkte faktiskt idag men alla var upptagna och jag ville inte plugga själv. men imon har jag sällskap, om inte annat så tar jag mig sällskap. nu ska jag kolla in mina nya saker igen puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0