det sanna student-kännings-träsket

kan studentklänningarna vara ett av i-landet-sverige's största problem när våren särmar sig och därmed även studenten? japp det är det sannerligen. hur svårt kan det vara att langa fram den där perfekta klänningen, som ser ut som den i min hjärna? nej precis, det kan inte va så förbannat svårt. helst inte när min är av enklaste laget. jag vet att jag redan har den perfekta, problemet är bara att jag skulle behöva få bort x antal kilon av min kroppsmassa för att den ska sitta bra, och det har jag inte riktigt energin till. så snälla ge mig en i rätt storlek. eller nej vänta jag kan köra på en virkad, en med fake tattueringar på eller varför inte en topp med kjol som är ihopkejdade? porrigt va? gud hjälpe mig överleva i student-klännings-träsket. om jag ändå fick va kille och bara köpa en satans kostym, enkelt! puss♥

Kommentarer
Postat av: Gunnaryvonne

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-28 @ 16:26:29
URL: http://gunnaryvonne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0