egentligen borde jag sova,

kom nyss hem, jag och selene va och kolla när brune spela innebandy. det var trevligt att träffa henne, mindre trevligt att sitta typ på planen och akta sig för alla bollar och spelare, haha. nu har jag 4 apu dagar kvar, gaaaaalet. och idag åkte linis till partugal första vändan, i gonna miss her a lot. gillar inte när jag inte bara kan ringa, tror jag kommer få spel i usa. eller så kommer vi få galna teleräkningar. imon satsar ja på plugg och solning. kasnke springa runt tisken, blev lite inspererad av rebeccas runda idag. själv går jag ju helst. justja måla naglarna får jag inte glömma, aprikos eller den favvoblå. kirra föresten fiskpinnar idag, det var gott, fiskpinnar+pulvermos på mitt sätt+tomat+massor av ketchup = kalas gott!! föresten så överväger jag att ringa och be om att få ta målarjobbet imon, trpkigt men bra betalt. en månad måste jag ju palla iaf. nu sängen puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0