en liteen betongkepa tillängnad alpinius

känslan att sitta klockan halv 6 på en söndag och dircka cider är något absurd. det var precis vad vi gjorde igår. hela uthyrningen trängde in oss hos emil och förfestade. idag mår jag väl sissådär men det vare värt! ja kommer sakna alla, men har en kännsla av att vi kommer ses igen! vi höll till på tenoren sen, det bjöds på mat och dryck. och sen band och dans. det var en mycket fin kväll, saknade dock lite disco känsla. jag kommer verkligen sakna alpinius. och åkningen, åkte igår med lisa. vi satt i solen och käka glass, loverly! sensare stektes det rejält uppe vid toppstugan. just nu njuter jag av min studiedag och ska väl se till att göra något vettigt. ikväll ska jag hem, puss på trotzis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0