Gör allt jag inte borde & äter goa mackor

Bästa veckodagen: partylördagar & veckonätter
Humör: paaanniiiik at the disco
Favoritgodis: chocolate 
Är det nåt du absolut inte äter: lever!
Kläder just nu: mys
Musik just nu: always P3
Favoritsaft: farmors
Dagens längtan: studenten
Hur många kuddar sover du med: en
Spelar du nåt instrument: stampar i tackt ibland... 
Dagens frisyr: bollen
Kommer du ihåg din första kärlek: japp, men den börjar blekna
Har du några homosexuella vänner: japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: klart!
Ser du på kärleken som ett misstag: nej smultronglass är gott
Bio eller promenad: promenad
Dagens borde: plugga sönder mitt huvud
Dagens fundering: allt fötutom det jag borde fundera på..
Snarkar du? dom säger det
Rädd för insekter? om maskdoft är en insekt så ja
Det här är jag bra på: pyssla med små saker, 
Vad vill du jobba som? något roligt
Chips eller godis? godis
Skriver du dagbok? ja, eller bloggen
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? 1+1
Hur många syskon har du? en hel och två på låtsas
Är du rädd för blod? jag svimmar
Anser du att du är stark? hallå? jag är en murare
Röker du? njeet
Snusar du? njeet
Använder du knark? njeet
Kaffe eller te? te
London eller Paris: london
Favoritfärg: färgglatt
Född: falun
Nationalitet: vitlök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0