it feels like walking on broken glass

just idag blev det ingen toppen dag, lika bra att jag erkänner det med en gång. men jag försov mig inte trotts en sen kväll och en fet jhonblund hängandes över mig. tyvärr så har ju våran älskade skola fått virus på varenda dator, så när jag var duktig och kom i tid så fanns det inte ett skit att göra. mycket bra för det goda humörets skull. magen jävlas och vi har lyssnat på två timmars civilförsvar, hur satans ska vårt samhälle kunna överleva. hur ska jag klara mig, jag har varken konserver för en hel vecka, kontanter eller kalk hemma. inte ens ett ynka triangelkök har jag. dessutom har man ca. 2,5 minuter på sig att ta sig ut om det börjar brinna. tror jag ska gå och shoppa en miljon brandvarnare imorgon. och inte sova med standbysaker under sängen! annars så känner jag mig lite allmänt opepp inför vårt maratonskrivande imorgon, svenskanationella skriv prov. men jag har ialla fall köpt sallad, nötter och loka, så för stor nöd ska ja ju inte lida ;) med tanke på köpa, både bikiinin och klänningen följde med hem idag, hihi. maggan♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

sallad, nötter, lok? ehh hehe. jag köpte godis, macka och dricka! jag ska snart bli nyttig inför maggan.

2010-04-22 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0