jag gav mig själv en fet björnkram

duktiga jag, väljer att se mellan fingrarna (igen). vill du med på vårtumskurs på eftermiddan, ( mitt innre säger japp, de borde jag. min mun svarar nja då kan ja ju lika gärna åka hem och plugga.) det gäller ju att visa att man är intresserad, men tänk så är jag det fast inte riktigt för stunden då? eller tänk så är det så att jag faktiskt hamnat lite fel? eller så kan det vara så att på detta sätt fick jag in alla övriga grejer som jag ville ha in idag, plugg, städa rum, promenix och kusinkväll. great. den enes död är den andras bröd, så sant, så sant! förövrigt då damp nyss lönebeskedet ner i mailen. GÖTT! lätt värt lite blod, svett och tårar. ååh sabbe, haha klockrent du ska veta hur nära jag var att skriva "sabina jag har hittat mina nagelack!" men jag hindrade mig själv i sista sekund. det är vi som är lackbrudarna nummer ett. hihi. vi måste hitta det perfekta maggan lacket, som pallar en äkta klockan 12. höhö. puss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

ja ja vi måste helt klart hitta ett klockan 12 lack. frågan är bara i vilken färgskala den ska gå i.....

2010-04-20 @ 17:15:08
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0