klockan är 21.15 och det är typ ljust

allt känns lite ljusare, så länge man focuserar på annat än resthögen. men den ska jag väl också klara mig igenom snart. bra dag i alla fall. engelskanationella skrivprovet gick hyfsat, och har fixat en uppgift i samhällen och ficat så att jag får göra sista matteprovet imon. dessutom har vi haft klassträff med håkan, han är bra söt den där murarläraren. lär komma på världens bästa present till världens bästa lärare. i övrigt så har jag haft sällskap av sabbe idag, vi har pratat och pluggat, 50/50. det var trevligt och vi längtar tills den 11/6 som tokar! nu ska jag kirra min svenska bokredovisning. vägrar sova innan den är klar. puss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

du är så bra, puss

2010-04-29 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0