nu lurar vi clara, nu lurar vi clara, att äta mera glass! (gissa melodin)

nyss hemkommen från en mysig promenix runt tisken & nu står den där, glassbilen, 10 meter ifrån mit fönster och plingar glass. psykar mig, but no. inte idag, inte imon heller. jag ska till maggan och måste försöka dämpa bikiniångesten en del i alla fall. nu blir det plugg. åh igår hade jag ett lycko ögonblick! = jag hittade mina försvunna nagellack. LYCKA! justja måste ringa och gratta också, inte glömma. tjingeling, puss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

nu är det slut på allt som har glass i ordet. maggan maggan. jag köpte ett nytt nagellack igår, det är typ bara dig jag kan prata lack om. dom andra bli så lack på mig. lack, he he he .



pusshej

2010-04-20 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0