pluggish

och joxar med lite annat. idag har jag gjort det där omtalade nationella-svenska-skriv-provet. konstingt nog så älskade jag det. eller jag älskade inte själva provet men miljön, ljuden och stämmningen. detta resulterade i att jag i ca en och en halv timme satt och käkade nötter och kollade på folk. verkligen smart. efter att hälften av alla hade gått så kom jag igång och skrev lite, men nötterna var fortfarande väldans goda och intressanta. jag skrev om skilsmässor, intressant ämne och det kändes okej när jag tillslut äntligen lämnade ifrån mig det. kanske inget toppjobb men det är i alla fall gjort. tror de var lite glada när jag tillslut valde att lämna aulan, sist av alla. ganska skumm känsla måste jag säga att sitta själv i en stor aula. efter det blev det kupolen. sjkut mig de behöver inge folk på panduro. sen vidare till p&l cafét med lisi. det var så trevligt att vi satt där och pratade i en evigehet. dagens bästa är nog ändå min sallad som var ätbar efter en hel dag (07.00-19.00), har bärt runt den i min lilla tygpåse hela dagen. just nu sitter jag, lina och tove, hemma hos tove och pluggar lite. åter, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0