shololulu trysil!

home agian! efter tre dagar i norge, vädret har vart kasst eller iaf igår. var glad om man såg 5 meter framför sig, hade även vart ett plus om de talade om att liftarna var stängda och om de kunde tänka sig att pista liftarna (!!!). en smått arbetsskadad tjej blev lite lätt iriterad där. men idag var vädret bra mycket bättre (dock inte lika fint som ni haft det här hemma). på det stora hela så har det vart toppen. normännen är snygga men rappar inte så fint (språket gjorde det hela lite komiskt). något helgen verkligen resulterat i är att jag nu mer än någonsin snöat in på min canada idé. kan inte bli bättre! hihi. nu ska jag kirra min matlåda tills imon, sedan hoppa i säng och ta hand om min tärningsverks. puss natti!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0