todiloli!

gissa vem som precis gjorde klart allt så att jag kan göra matteprov kasnke på fredag? JAAG. nöjd tjej, fickl lite smått panik när jag insåg att min plugga igenom allt lektion försvann pga, ställningskursen. man nu äre fixat! hihi. nu ska jag ta mig an engelskan, nationellt prov imon. försökte förhandla mig ur situationen, men icke. vi är duktiga idag, jag har kirrat matten och rebecca har snart fixat sin spanska i think. solade idag föresten, sveas nya solarium är magiska. tror både jag och karin fick oss en chock, satans vilken värme, den slog ut mig hotalt. men färg fick jag allt, men nu ären ju borta som vanligt. på fredag ska jag på det igen, höhö. nu engelska, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0