tror jag tar en semaster bort från mitt liv, hur gör djur?

just nu vill jag bara gråååååta lite. man kan inte alltid va stark och just nu är jag rekord svagis. min morgon tog totaldöd på mig, inte nyttigt att börja dagen med att vara arg. rejält arg. gick upp 7 för att skjutsa mamma till hedemora, vänta där till 8 för att hon skulle handla, att hon sedan tog fel påse så att mina saker nu är i hedemora gjorde dagen. tillsist kom överraskningen att olle inte ens skulle till backen tillslut så att allt var heeelt i onödan. ja jag tycker synd om mig själv och ja jag är stressad. det där satans ryggläget som rasmus snacka om är inte kul. allt jag tänker är MÅSTE, sen vips är hjärnan i panik och man kan inte göra ett dugg. bra jobbat! ikväll blir det iaf att bege sig hem, hem till lugnet och tystnaden. underbart! pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0