viva la diva

hemma igen efter en liten mysvisit hos mami. hon var snäll nog att hämta hem sin icke måbragiga dotter igår. så idag har jag inte gjort mycket alls, sovit, sorterat kläder och umgåtts lite med emmsan. mår mucho bättre nu, men är fortfarande trött(?!). konstigt då det är det enda jag ägnat mina två senaste dygn till. imon äre föresten återförening på g, mellan mig och friskis, hehe. en liten vilde har sagt något om ett pass om dagen, kan de va bra för magen? kanske för maggan. galet att vi åker snart, och det är verkligen snart! börjar känna lite bikiniångest måste jag säga, inte alls redo för den där satans stranden. får inbilda mig att det sitter i huvudet och efter det inbilda mig att allt är som det ska. eller flytta in på friskis. aja imon ska jag träna iaf, och det ska bli grymt skönt. sen ska jag plugga. denna vecka ska (läs måste) jag vara sjukt effektiv. nu ska jag sova, för imon ska jag till apun och vara pigg som en mört. pusslove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0