Don't you let my heart die boy

dom står i vardagsrummet och glänser, okej jag ska sluta tönta mej och sluta hajpa mina nya skidor. antar att jag försöker få mig själv in i skid-tänket. har i alla fall mött väldigt tevlig personal på stadium borlänge, dom hade kunnat lura skjortan av mej men dom har vart väldigt snälla mot mej ekonomiskt. imorgon ska jag inte in på kupolen, jag har bott där den här veckan. imon ska jag sova ut. kanske hjälpa farmor lite och träna, annars nada. pyssla klart mina hästar och kanske sy klart mina väskor? idag har jag och jennie käkat thai. saknat henne, mamma saknar henne med säger hon. sen har jag sovit hos morm&morf, sen skruttat runt på kupolen med lina. sen åkte jag vidare till sandra. fin dag imon ska jag mysa. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0