har bytt höghusen mot champange

jag är ett hopplöst fall. jag är rent ut sagt kass på att prioritera. egentligen så borde jag satsa på att tvätta klart allt, men istället hittar jag mig själv sittandes vid bordet limmandes på julkort. sen när blev det viktigare än att ha rena kläder med sej, och fram för allt viktigare än att få allt med sej? fattar inte min hjärna. men nu har jag tagit komandot! lite i alla fall. imorse blev jag väckt av vårdcentralen, doktorn var sjuk så jag var tvungen att åka in en timme tidigare. fick träffa en gubbe som mest kollade hånfullt på mig till en början. ville inte riktigt fatta att jag hade problem, sa bara att han inte visste. men till slut så tror jag att han började gilla mej lite. han kollade mer förstående på mej i alla fall och jag fick nå piller. fast han ville gäna snöa in på vegitarian grejjen, skylla lite på det. men det mest intressanta var att han blev upprörd/arg när jag berätta anledningen till varför jag käka mysko piller förut. hur fan kan mina kolegor sitta och skriva ut sånna här piller till 16 åriga tjejjer?! bra fråga. nu ska jag snart sätta fart. min to do lista är så häääääääääääääääääääääääääär lång. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0