i'm the nice one

idag har jag vart snäll. jag gjorde 4 goda gärningar i en smäll, jag tog med mej, min farmor och bror och åkte och träffa pappa. de gillades av alla fem. skönt att få en kram, med tanke på att det säkerligen kommer dröjja cirka sju månader till nästa. annars har dagen mest bjudit på diskning, paketinslagning, tid med farmor och lite så. det enda jag inte hunnit med denna lediga dag är träning. den fick ryka när jag insåg att ja va tvungen att agera tomtenisse och få färdigt mina julklappar. hihi va uppe hela natten nästan och fixa hästarna och joxade med mina julkulor. farmor blev i alla fall väldans glad. idag har jag faktiskt tagit tag i min packlista på riktigt, fått med dom där udda sakerna som matlåda och termos typ (nööjd sabbi? ;)) "köplistan" är helt klar nu tror jag, ska ta tag i den imon. nu ropar klapparna på mej. puss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

japp jag ärrrr nöjd.

2010-12-08 @ 22:29:41
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0