mer jul ge mig'

julen va fin, släckten va fin som vanligt. maten var vegetarisk, i made it. trodde faktisk köttbullarna skulle vinna där ett tag, i sällskap med rödbetsalladen och julknäcken. men nejdå! fallafel & potatisgratäng blev min melodi. allt sluta sedan med att jag dissa släckten för att umgås med broren som ville hem, som i sin tur dissa mej för grannen. vilket lämna mej ensam kvar här men tomten är far till alla barnen. när jag kolla på den så framstår min julkväll som himelsk, haha. men nej nu saknar jag gattar. imon ska vi festa. & jag ska be till gud att folket i sälen tror hemköp har stängt på söndag fast det är öppet. jag vill se grinchen, tror den får följa med upp imon. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0