panik at the disco

jag lider lite flör tillfället, hamna i en svacka. ville gråta lite på kuppan, det slog mej så fort. hann inte reagera lixom. tror jag är lite rädd. vill inte lämna alla, vill inte bli lämnad. mitt jobb, min familj och mina fina vänner. var in på jobbet idag, sista dagen igår. det känns, det känns jobbigt. men till sommaren så kommer jag nog tillbaka, till mitt fina fina jobb. och mina fina kollegor. jag trivs där. men nu ska jag kränga lite köttfärs istället, de blir nog bra. det blir nog kul. jag är nervös, jätte nervös. ikväll ska jag packa på riktigt. shoppat hela dagen. råkade även beställa en sminkkurs, för att pigga upp lite. imon ska allt bli klart och jag ska försöka träffa mina fina lite till. & du fröken norman jag kommer sakna dej. men ett halvår är ju som en pisskvart om man tänker efter. puss♥

Kommentarer
Postat av: lina

prata med mig då flicka!! jag är in så dum som jag ser ut och det vet du mycket väl. för övrigt är min pensel lovely så den plus eyelinern rekommenderar jag varmt! likaså the black creme. allt egentligen.

2010-12-13 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0