tre

dagar och jag har fortfarende inte laggt ner en enda grej i någon form av flytt väska. braa där. mamma börjar låta lite smått stressad, jag är stressad men skrattar mest. denna vecka har jag ju faktiskt mest jobbat, träffat folk och hållt på. denna dag började med att jag fogade klart anders kök, vilket känns underbart. en sak ur världen. och det blev skapligt han sa att han va nöjd i alla fall. på jobbet idag vare galet, verkligen galet med folk. tror alla lider av julsjukan. sen åkte jag hem och tänkte va glad och göra julkort med mamma. men då kom mensverken och tog mej, fy fan säger jag bara. om det är gud som kommit på mensverk då tänker då  inte jag vara kristen mer. skitgrej. men sen efter lite tandagnissel blev det julpyssel. blev mycket nöjd med min nya limstämpel och glitter. att det kan vara så kul och limma lite och sedan hälla på glitter. enkelt och gööör kul enligt mej. men nu ska jag sova, min sista panduro dag imon. vet en tjej som kommer va nere. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0