BECAUSE I WANNA

tjejjen har gått och blivit seriös. nobbar partykvällar för att köpa dyra vitaminer och längdskidor. eller skidorna köpte jag igår, eller provade ut rättare sagt. när man köper skidor får man stå på ett bord mitt i affären, bara så att ni vet, om ni skulle undra vad dom pysslar med dom som vinglar på ett ben inne på stadium. dom är fina i alla fall, vita och blå med krusiduller på, inte så där fula och tråkiga. det sägs ju att det ska vara ganska avkopplande/tränanade att åka skidor, så hoppas väl på det. imon får jag hämta ut dom, så då tänkte smygträna lite här hemma. sen har jag gått och köpt både spel och vinterskor, snart redo för flytt med andra ord. de som saknas nu är skidkläder och vanliga hanskar. redo, har till och med börjat fila på flyttlistan. det går frammåt. denna dag har jag spenderat med att skjutsa lite mormor, träna lite skivstång som egentligen skulle vara core. lykkos mej kände jag över den ändringen.. sen bastat och fixat, köpt skidor åt snorungen, käkat grek med lajni, provat ut pjäxor och sedan umgåtts med min faster och pysslat lite. just ja lyckades skrämma farmor lite med. fin dag och imon laddar jag för en lunch med mitt lilla emo, inte sett henne på ett tag. jag bara äter ute och äter ute, oekonomiska jag. om 8 dagar kommer emma hem, can't wait! justja, min mamma är den sötaste som finns. i morse när jag kom upp så stod det en adventskalender på bordet till mig,  och inte vilken kalender som helst utan den från the body shop! GLAD TJEJ! min gårdag var föresten också fin, den spenderades mestadels med sabbi. vi planderade lite och köpte spel. puuss♥

Kommentarer
Postat av: Healing Art

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-01-24 @ 21:07:24
URL: http://healing-art.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0