bästa måndagen på länge

haft en galet jobbig helg, ögonen har gått i kors 24/7. jag har varit så trött, så trött. lördagen bjöd förutom jobb på en fin musikal, goodnight sweetheart. älska musikaler, man blir glad av dem. imorse var jag i våbäck hos min kära mor när smset om min sovmorgon trilla in, en glad tjej insåg att peter skulle tillbringa sin morgon på scandic kollandes på hockey, medans jag kunde unna mig en & en halv timmes extra sömn, populärt! åkte dit till frukost, fick lunch i ca 1,5 timme, hem igen vid halv 3. ibland är min apu så gott som bäst! haha att jag dessutom vart med om min första omkörning på insidan, dvs trottoaren (på fel sida) gjorde inte saken sämre. skratta en hel del, medans peter mest konstatera att de funkade bra. haha någon som vill lära sig aggresiv körning?
vakna nyss efter att ha sovit 1,5 timme till. så skönt så skönt. nu plugg sen mat, sen ingen träning? puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0