en billion känslor

P3 är nog något av det bästa jag vet, något av det bästa jag har. de gör min dag helt klart. så även denna. idag tog vi oss igenom ett x antal timmar matte och ca 30 tal, sweet! bara 1,5 kapitel kvar nu. imon ska jag plugga ännu mer, och äta med min bror. saknar han redan, hur ska det gå nästa år? tror lillgrabben kommer växa upp till en allderlesutomordentligt bra ung man. frågan är vad det kommer bli av mig? just nu känns det som om jag kommer sluta i ett hörn lite lätt missnöjd med mig själv och mina prestationen i gymnasiet? troligt. måste plugga imon, prata med rasmus, göra upp en plan, äta gott med min bror, kolla lite på stan (kläder & lite presenter), ringa skattemyndigheten (inte glömma!) och åka skridskor! det sista är jag väldigt nöjd över. kanske kan bli min allra första tur på långfärdsskillor? sötmandlar är gott by the way, söööt mandlar, söta mandlar. man kanske blir söt av dom? ont i magen kan man hur som helst få om man råkar äta lite för många. själv gick jag nog nyss över den gränsen, ont i magen. pratat med mina päron idag, de var mycket glada och nöjda, förutom den lilla vattenskadan som de nyss hittat i huset. mamma däremot hade inte hittat någon vattenskada, hon befann sig i ett växthus. saknar henne, saknar honom. kom och hälsa på mig, hemma hos mig, hos mig och mina sambos. tror förövrigt att jag hamnat i en ofrivillig berg-och-dalbana, det svänger som sjutton. började dagen som en fantaskitsk dag, för någon timme sen ville jag krypa under täcket och nu är jag lugn som en filbunke, mellan detta har jag skrattat hysteriskt. kanske är det som kallas att leva fullt ut? känna allt på en gång. denna månad skulle jag känna kärlek sa mitt horoskop. ännu en känsla. nu ska jag och min cirkus gå i säng, för imorgon ska vi åka skridskor! och jag tror inte det blir nå snygg-cimon-på-flamman för mig på fredag, otroligt men sant. puss, natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0