gör allt jag inte borde,

typ läser bloggar, inte tränar och käkar mackor. bra där clara. men ibland (händer dock ganska ofta) måste man få ha lite down veckor. tror denna vecka är down. känns så, kämpa (ser ni ironin?) mig igenom ett halvt core pass idag, ett halvt. att mitt liv är lite upp och ner syns även tydligt i mitt rum, brukar på senaste tiden hålla ordning här, inte denna vecka, kan räckna till ca 7 klädhögar. inte alls trevligt jag vet men just nu liggar jag här i min obädde säng och bryr mig inte ett skit om det. kanske orkar bry mig en sväng oom det innan jag somnar, vem vet? nått jag total dissar för stunden är pluggandet, precis som igår. men idag har jag förstånd nog att hålla mig ifrån badkaret. men är ju lite bättre till mods idag med, fixade ju honolulu talet! wihoo, tusen-kilo-lättare. bore nog ge mia en chans och läsa en eller två av hennes böcker känner mig ganska motaglig för det just nu. mest så bara ordbajsar jag, men det kan ju vara trevligt det med. borde gå till ica och köpa mjölk föresten, kanske ska kidnappa med mig lina? om hon nu går att rubba från sin rapport? en del fina idéer har jag allt pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0