If I told you you are beautiful

trött dag. apu idag, försov mig inte. min somnlösa natt till trotts, vi hade ju nämligen bestämt att vi skulle kolla när tjejjerna spela hockey inatt, det är ju inte varje dag en gustafstjej_91 spelar osmatch direkt. så trotts att jag hade apu skulle vi gå upp klockan fyra och kolla. punkt slut. innan det blev läggdax så hitta mina fina sambosar massa gamla bilder på bilddaboken. så det blev lite sent, så sent så en viss hockeysugentjej_lina vägra gå upp ur sängen klockan fyra inatt. vilket ledde till att jag själv satt och kolla på hockey en halvtimma innan jag tog mitt förnuft tillfånga och sov lite, det var ju inge kul att kolla själv, helst inte när jag inte fattar ett smack av hockey.... dagens överraskning var att det idag var semeldag, vlket jag missat totalt. men eftersom de fina små plåtisarna vart och köpt ca 20 semlor så gick det inte att missa längre. gott med semla, semlor. finns det något som gör en så nöjd som när manhar nystädat? tror inte det, städat hela lägenheten, underbart skönt när det är över. sen planderade vi danspass, som blev medelpass med ragnar. och jag lovar han stod inte still en sekund, tror att han går på nått. eller så har han helt enkelt bara sjuuukt bra kondition. om det är så att det sista är det rätta svaret så ska jag nog bosätta  mig på friskis! pusspusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Emma

bara kikar in och säger hej

ha en fortsatt bra dag

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0