måndagsmys

home today.. huvudvärk och lite så. så dagen ska ägnas åt en skön promenix i den efterlängtade solen och dödshjälp. min gårdag var underbar. vissa människor har en spciell plats i ens hjärta, när man vill börja gråta lyckotårar när man ser att de mår bra och är lyckliga, då vet man att man har en sån person. det har jag, och det var sönt att få se hur bra hon har det. och hur stora, små småskruttarna blivigt/är. söt-skrutt-selma är ju som sagt oförsäkmt söt, och den andra lillplutten kommer inte bli ett dugg mindre söt. just nu är hon mest liten :) lina kom precis in hit med sin studentmössa i högsta hugg! nu måste jag plugga vi tar ju snart studenten!!!!!! waaaah! i lördags vare festligheter för mändy som turnes nitton! fattar ni hur stora vi blir?! det var väldans trevligt, men jag lekte nykterist och körde. nu plugg adios! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0