min oga-chacka-baby har hoppat jämnfota hela kvällen

(ally har en oga-chacka-baby, då har jag med en). jag är pepp alltså, maskinen spelar live på s2 imon. bara jag som kommer va vild? känns som om jag kommer få hålla i tyglarna ganska hårt för att kunna ta mig till jobbet på lördag. jag ska va lugn och fin imon, skapligt iaf. höhö. försökt plugga engelska hela kvällen. booooring. letter to chris, hur intressant? inte alls. ännu bättre är ju att jag har skriftligt prov i just engelska b imon, som kommer innehålla cirskus hundra omöjliga ord & grammatik, +  ett extra glosförhör. lykky me! men som tur är så är vår engelska mer lik den engelska som treorna i lågstadiet har och än den treorna på ska gymnasiet ha. vi kan om vi har lite tur iband få korsordsförhör, eller memory! inte illa, men imon äre meningar... bad. nu ska jag sove lite, så att jag kan härja fritt imon. lyssnat på musiken hela kvällen, vi kommer inte kunna stå still en sekund. sov gott & puss puss puss kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0