min tröjja luktar olle

när jag rör mig så kommer det ibland små doftmoln av ollelukt. blir påmind om att jag nu mera bor i hans gamla tröjja. det känns skönt, plus att han gav bort min galma?! lukten gör mig iaf lung. kan behövas, för nu kännas det som om det är ett berg högre än högst som jag ska över. berget växte lite extra är sts ringde igen.. jag skyndar mig allt jag kan, jag skundar långsamt. och mitt påsklov är ganska så hotat av romme alpin. tidig påsk i år va? gillas inte lika starkt av mig som det troligen görs av bosse. jag ska pussa grodan. eller inte? håll dig vaken och börja simma. kan någon ge mig studenten och kanske lite extra tid? puss puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0