Oh I Wish I Had A Boyfriend, I Wish I Had A Loving Man In My Life

tjejjer och proppskåp går inte ihop, iaf inte tjejjerna här på trotzis. thats right, idag gick den första proppen. jag skulle damsuga, visste inte att det inte gick när micron och fläkten var på. allt dog. halvtinad kyckling i micron och stekpannan i full gång. så det fick helt enkelt bli att steka halvisig kyckling med korsdrag, enkelt och naturligt, eftersom fläkten vägrade fungera. det hela ledde även till att jag utvecklade en ny maträtt "stekta makaroner, kyckling och svamp", riktigt gott. kunde ju inte värma de kalla makaronerna på nå annat sätt än i stekpannan ju. ringde pappa, han försökte leda mig rätt i proppskåps djungeln, men utan en ny var det ganska kört för vår del. så imon ska vi inhanla en ny propp, 10 watt ska det vara. om man bortser från propparna så har dagen vart fin. core idag, nästa vecka firar vi tre veckor! BRA JOBBAT. fika idag men mina byggisar med, mycket mys. vi konstaterade bland annat att denna vår kommer gå fort, ruskigt fort. imorgon har jag sovmorgon, hihihohohaha. efterlängtad! funderar på om jag ska råka sova äver idrotten? kanske, kasnke inte. beställa tid någon dag, imon? pusspusspuss♥

Kommentarer
Postat av: brune :P

hmmm 10 "ampere" ska det nog vara inte "watt" xD

2010-02-07 @ 21:54:13
Postat av: cb

hahah jaja, igår kalla ja dom för proppar, han killen på statiol kolla på mig som om jag var från en annan planet eller nått. men okej ampere ska jag kalla det för efter detta, tack brune :D

2010-02-08 @ 19:15:56
Postat av: Jeppeheidi

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-28 @ 10:59:31
URL: http://jeppeheidi.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0