time after time I told myself I’ve got nothing to lose

lyckades försova mig en och en halv timme i morse, vilket betyder att detta varit en typisk måndag. så jag började apun klockan 9 vilket i och försig var mycket skönt. ganska fin dag idag ändå, bara satt lite plattor. sen när jag kom hemma så hade vi storfrämmande, och sen när vi försökte laga mat s funka det inte, spisen var paj?! den funkar endast när man har alla plattor på fullt? vilket kändes som en mindre bra lösning. så det fick helt enkelt bli så att vi utnyttjade våra kuponger på sibylla. vilket inte heller var så dumt.  nu laddar vi inför ännu ett medelpass, inte taggad till tusen, kanske tio på sin höjd. kan bli prommenad istället. det blire nog. jag saknar min snorunge. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0