vi dansade med vapen

herregud vilken kväll, inte oväntat att jag inte riktigt klarade av att hålla mig i skinnet. haha. lite väl rund under fossingarna kanske, huvudet känndes stort som en melon imorse när jag gick till jobbet. men kvällen var fin, det var kul och dom var bra. man borde alltid dansa till live artister, inte alls dumt. fin förfest, blev nertvingad till grannen för att låna socker, slapp iaf ta gruppbild på grannarna, haha. idag har det varit jag och ca 5000 gäster på romme alpin, lite lagomt antal så där för att jobba bakis, eller? har verkligen vart sjukt mycket, fattar inte riktigt hur alla får plats! langade hamburgare för brinnande livet, ska nog inte leka odödligt någon mer fredagkväll. lördagarna är stora dagar = mycket folk, alltså inte bra dag att vara dagen efter seg på. men we made it och nu sitter jag hemma hos mor och ska tare förbaskat lungt hela kvällen. fint fint fint.ha en trevlig kväll, puuuuuuuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi dansade med vapen, och det var en himla rolig kväll. hela grejen med sockret var rolig och tro mig nästa gång blir det lagbilden med grannarna! haha.

2010-02-07 @ 14:03:39
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0