visa lite gym-hyfs

fredagsmys med stort M. pizza och blåbärssoppa, mm mm mm! ikväll är det jag som är chaffören i la familia, imon äre min tur att roa mig. kussen ringde nyss & informerade om en helbra linje i leksand. helt loverly om det inte vore för, att det är just leksand. galet trött på satans dalarna. idag har jag och olleboi spelat tvspel, snorungen har ju köpt en fet tv så var väl tvungen att testa. nu är han på fest, lillebror blir stor. har även hunnit med att mysvirka lite på p&l cafét med emma. haft en ganska bra dag idag alltså, skottat snöhar jag också gjort och planerat stockholms tripp med olleboi. skulle va mys. nu tillbaka till den uttjatade älskade fördjupningen, wihoo! imon äre romme alpin forever, sen ska camilli firas. dance dance dance. pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0