what will you do?

en milljon kinapuffar på min matta och ett skönt gäng skrattande brudar är vad vi bjuder på ikväll här på trotzgatan 43. mina små lovers kom nyss hem från deras pizza shopande med lite b&j glass åt mig (emelie du hade rätt, fiskglassen va supergo) nu väntar lite dödshjälp på mig, dagens samtal fick mig att känna pressen. prestera! haft en allderles utomordentligt trevlig dag på stan med min bror. först gick jag lös med kortet på kupolen, skön känsla att få dra det ibland. resultera i en tröja och ett par skor (?!!!) och en fin liten nallebjörn till skrutttjejjen. sedan vidare till thaien och käka lite, eftersom vår lilla mami va snäll och bjöd oss. vidare hem till falun och curb, fynda fin kepa till olleboi och sen vidare hem till mitt älsklingsgäng. nu blir det glass och dödshjälp, fin kombination. pusspusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0