där måsarna skrattar sig hesa?

idag har jag gjort mig en egen webbradio. det var kul, ända tills den rackaren haka upp sig och vägra bli tyst. men sen funka den fint. tror den kan hjälpa mig sedan in the big u.s.a. när sverige längtan slår till, vad kan vara bättre då än självaste p3?!? ne precis, min tanke också! en annan sensation är att jag igår beställde min mysse!!! det blev silvertext med en lila estet sten ( den var snyggast). sen ska det stå Clara-Bella och Mureri. hihihi hoppas att storlek 56 blir great! för nu är det den storleken det blir. natten kommer jag tillbringa i hoppets värld. hoppas hoppas. och i drömmarnas. borde sova, apu imon ju, äntligen som jag längtat. jag älskar det (hihihi ironi)(undrar om det faktiskt skulle bli roligare om jag inte ironihatade det hela tiden?) och jag gillar att jag idag mottagit två sms från byggnads där de inbjöd mig till möte. viktigt viktigt stod det, men det är i säter.... lite långt, japp. tyst på mig nu och hopp i säng. föresten trotzar listan kan bli fin/hemsk (?) hahah pusspussnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0