det är jag och säkert! och en satans massa grillkrydda

jag lagar mat, pytt i panna någon? lina sa att hon endast skulle äta om jag kryddade rejät, så nu står jag här med saltet, pepparn och grillkryddan i högsta hugg. hoppas du gillar grillkrydda säger jag bara lina. väntar på min andra älsknig. hon är borttappad, klipper min mor, ingen av dem svarar och klockan börjar närma sig åtta...! det blir ingen friskis som sagt, klockan närmar sig åtta och jag lagar mat. passet börjar åtta och lina är på väg hem med ägg, mjölk och potatis. ibland kan man även bränna maten märkte jag nyss. borde starta en matblogg,den skulle innehålla hm, pasta, pastasås, köttbullar och pommes. fin mat clarabergman mycket fin! nu måste jag sköta min plikt alltså kolla till pyttipannan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0