för dig sabini

(hörde att jag uppdaterade lite lite) idag har jag och sabini samlat på olyckor eller arbete. det fanns inget att göra ju, så vi städa lite, sen hälde vi ut lite, sen hälde vi ut lite. skratta gott. det gilla jag. jobba jobba sova sova jobba sova. inte alls kul. jag har tråkigt och bilen funkar inte. dåligt batteri = dålig fritid. dessutom verkar det som om jag ses som ett norrsveden freak. inte illa. nu sa vi bli rika. ledig fredag. jobb lördag. ledig söndag. wiiiho. måndag pratar vi inte om, okej? ciaaaaao babe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thank bellucci! och idag var magdalena graaf på romme med ungar. och vi var sju stycken i kiosken bara för att liksom, när hon kom ut från mellantoan. hehehe. pinsamt? eh ja. men jättetrevlig och hennes son hade fastnat i hissen (menade liften). vi blev bra kompisar. hejdå.

2010-01-10 @ 17:50:33
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0